نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 12:06

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال/ احتمال اجرای محدودیت یک‌طرفه در هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، گفت: محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان درصورت ترافیک اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال تداوم دارد.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح امروز اعمال شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲  امروز از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که اجرای این محدودیت درصورت ترافیک سنگین خواهد بود.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران  ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: اجرای محدودیت یک‌طرفه در محورهای کندوان و هراز درصورت ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت پرحجم و روان است و از لحاظ جوی هم مشکلی گزارش نشده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1205998

مهمترین اخبار ایران و جهان: