نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 16:50

تشکیل اتاق وضعیت در استانداری البرز برای افزایش جمعیت

کرج- مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز از تشکیل اتاق وضعیت در استان با موضوع جمعیت و با استفاده از راهکارهای علمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه آقایی ظهر چهارشنبه در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: فعالیت ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امری مهم و ضروری است.

وی افزود: در اتاق وضعیت با پرهیز از سطحی نگری نسبت به مسائل زنان، خانواده و جوانان و نیز با دقت در رصد شرایط موجود و تحلیل اطلاعات، با استفاده از حضور متخصصین امر، نسبت به حمایت‌های عملی از خانواده‌ها و ترغیب زوج‌های جوان به فرزندآوری در استان اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: در صدد هستیم در اتاق وضعیت جمعیت، که اعضای آن متشکل از مرتبطین امر در حاکمیت می‌باشند، با دعوت از صاحب نظران، نخبگان، بانوان، فعالین مردم نهاد و تشکلهای مردمی به احصاء مسائل و حل آنها بپردازیم و با به کارگیری داده‌ها و تحلیل‌های علمی، آماری و مشورتی در سیاستگذاری ها و برنامه‌ریزی‌های حمایت از خانواده، ضریب موفقیت را افزایش دهیم.

آقایی گفت: برای پیشرفت در این موضوع نیازمند وحدت رویه و همصدایی بیش از پیش میان ستادهای استانی و شهرستانی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان هستیم‌

گفتنی است قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ریاست "ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی استاندار" و دبیری "آقایی، مدیر کل امور بانوان و خانواده" برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1252910

مهمترین اخبار ایران و جهان: