نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 15:16

نتوانستم از همه ظرفیت ها بهره بگیرم

گرگان- فرماندار سابق گرگان گفت: بیشتر مشکل فرمانداری گرگان از من بود که نتوانستم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی پایین‌محلی صبح شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گرگان، با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر مدیران برای حل بحران‌های کشور، اظهار کرد: اکنون که بنا به دلایلی ادامه خدمت برایم میسر نیست آرزو دارم فرماندار جدید در این عرصه موفق باشند.

فرماندار سابق گرگان با بیان اینکه خود را سرباز این نظام می‌دانم، افزود: هر جایی که باشم خود را موظف می‌دانم که مجاهدانه تلاش کنم.

پایین محلی با رد مسائل مطرح شده درباره استعفا خود گفت: در فضای مجازی گفته شد که من بیمار هستم و یا در شرایط بازنشستگی قرار دارم که هیچکدام از این‌ها دلیل استعفایم نبود بلکه احساس کردم بیش از این نمی‌توانم مفید باشم.

پایین‌محلی با بیان اینکه بیشتر مشکل از من بود که نتوانستم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنم، تصریح کرد: به همین خاطر تشخیص دادم فرصت را به فردی بدهم که بتواند مفیدتر و مؤثرتر باشد.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌خواستم با ادامه حضورم در فرمانداری به مردم شهر گرگان خیانت کنم، گفت: تشخیص دادم کنار بروم تا فردی مؤثرتر پای به عرصه میدان بگذارد اما باید یادآور بشوم که در دوران مسئولیتم با هدفمندی یارانه‌ها، مشکلات آرد و نان و ۱۰۰ روز با ناآرامی‌ها روبرو بودیم و طوری عمل کردیم مشکلات به حداقل برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259010

مهمترین اخبار ایران و جهان: