نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 15:07

مطالبه مردم کنگان از وزیر بهداشت

امام جمعه کنگان گفت: در اولویت قرار دادن احداث بیمارستان تازه تاسیس بندر کنگان، خواسته و مطالبه مهم مردم این شهرستان از وزارت بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کنگان از اختصاص اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی این شهر از محل مصوبه‌های دور دوم سفر رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: ما ضمن تشکر از مسؤولان برای تحقق این مهم، درخواست داریم وزارت بهداشت احداث بیمارستان جدید را بعنوان مطالبه مهم مردمی در اولویت قرار دهد و تقاضا داریم مسؤولان استانی و محلی این مهم را با جدیت دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان کنونی کنگان قدیمی و فرسوده است و هزینه کردن در آن شاید خارج از اصول کارشناسی باشد، افزود: مسؤولان قضایی و نیز مقام‌های استانی و محلی مشکل سردخانه پزشکی قانونی این شهرستان را حل و برای رفع نگرانی مردم چاره اندیشی اساسی و عاجل کنند.

خطیب جمعه کنگان ادامه داد: امام خمینی(ره)، احیاگر اسلام ناب محمدی در قرن حاضر بود، شخصیتی که معنویت را در همه دنیا زنده کرد و همه موحدان و دینداران فهمیدند که دین می‌تواند در متن زندگی باشد و مهمتر از آن، ثابت شد که دین قدرت حکومت دارد.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1257198

مهمترین اخبار ایران و جهان: