نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 18:17

رویداد بین المللی بدمینتون دهه فجر برگزار می شود

ساری- نایب رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا گفت: پتانسیل ورزش مازندران بالا است و یکی از رویدادهای مهم بین المللی بدمینتون دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پوریا عصر شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون مازندران اظهار داشت: با همدلی می‌توان به پیشرفت چشمگیر رسید چون مازندران در هر رشته‌ای که بخواهد سرآمد است.

پوریا بیان داشت: یکی از رویدادهای بزرگ بین المللی بدمینتون در بهمن ماه برگزار خواهد شد و بدمینتون کارکنان و کارمندان دولت هم نیاز است فعال شود و باید در این استان نیز این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس فدراسیون بدمینتون تاکید کرد: پتانسیل ورزش مازندران بسیار بالاست و ما نیز نگاه ویژه به این استان داریم و توقع ما از استان بسیار بالاست.

حسین دلیری معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این مجمع اظهار داشت: استان مازندران قلب تپنده ورزش کشور است.

دلیری افزود: ۲۹۸۶ نفر ورزشکار سازمان یافته در بدمینتون داریم که بدمینتون استان باید با این جامعه آماری و با تلاش بیشتر موفق تر از سال‌های گذشته باشد.

وی بیان داشت: رؤسای هیأت‌های که رأی اعتماد می‌گیرند جایگاه ویژه ای در کشور دارند. چون استان مازندران جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارد.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران افزود: پویایی خاصی در ورزش استان مازندران ایجاد شده و بزودی میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی در بهشهر خواهیم بود و همچنین میزبان مسابقات دستگاه‌های اجرایی کشور در چندین رشته ورزشی در مازندران خواهیم بود.

گفتنی است؛ مهدی امیرفخریان با انتخاب اعضای مجمع با کسب ۲۵ رأی به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رئیس هیئت بدمینتون مازندران انتخاب شد..

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209398

مهمترین اخبار ایران و جهان: