نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 18:19

حضور در روستاها، از شنونده گزارش ها و شرکت در جلسات بهتر است

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به جهادگران گفت: اینکه در روستایی دور افتاده برویم و برای یک هم وطن سرپناهی بسازیم بهتر است تا در جلسات بنشینیم و تنها شنونده گزارشات باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله شعبانی موثقی دوشنبه در دیدار با جمعی از جهادگران بسیج سازندگی سپاه استان همدان اظهار کرد: کمتر جمعی را می‌توان نام برد که دارای خیر و برکت فراوانی همانند این مجموعه باشد.

وی با بیان اینکه برای جبران عقب افتادگی در عرصه عدالت، نیازمند حرکت و تلاش بیشتری هستیم‌؛ گفت: از بسترهای مناسب برای رسیدن به عدالت در جامعه، مجموعه بسیج سازندگی است‌.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه از مجموعه‌هایی که گزارشات آن قابل راستی آزمایی است و انسان اثرات خدمات آن را به راحتی مشاهده می‌کند، بسیج سازندگی است؛ خاطرنشان کرد: اگر امروز با مشکل اقتصادی و مسکن روبرو هستیم، راهکار اصلی رفع آن، مردمی سازی اقتصاد است.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی تجربه بسیار موفقی است که می‌توان با مردمی سازی مشکلات موجود را حل کرد.

وی یادآور شد: در حل مشکل مسکن می‌توان زمین رایگان در اختیار مردم قرار داد و برای ساخت آن بسیج سازندگی را وارد میدان کرد و سپس نتیجه را مشاهد کرد؛ اینکه در روستایی دور افتاده برویم و برای یک هم وطن سرپناهی بسازیم بهتر است تا در جلسات بنشینیم و تنها شنونده گزارشات باشیم.

‌نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان اظهار کرد: امیدوارم شرایط فراهم شود تا در این جمع و اردوهای جهادی حاضر شوم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214310

مهمترین اخبار ایران و جهان: