نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 21:16

فرماندار چالوس: ضرورت تکلیف ملی برای ایمن‌سازی کندوان

فرماندار شهرستان چالوس گفت: وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به جاده چالوس تکلیف ملی دارند و باید با فراهم کردم شرایط بازسازی و بهسازی کاری کنند، تا شاهد تکرار حوادثی از این قبیل نباشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، ریزش و رانش کوه در محور کندوان طی روزهای گذشته علاوه به وارد آمدن خسارت به این محور و هشت خودروی در حال تردد موجب جان‌باختن سه  نفر در روز جمعه و امروز شده است، علی قاسمی فرماندار چالوس در این زمینه با اشاره به اینکه امروز شاهد حادثه تلخ در منطقه کمرزرد شهرستان چالوس بودیم، اظهار کرد: در این واقعه تلخ ریزش سنگ یک مادر و یک فرزند جان خود را از دست دادند.

 وی افزود: ۲۰ فروردین ماه امسال با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه کردیم ۱۰ نقطه پرخطر و حادثه‌خیز جاده چالوس شناسایی شد و باید نسبت به تامین اعتبار برای بازسازی و بهسازی این منطقه اقدام شود.

فرماندار شهرستان چالوس تصریح کرد: پس از این مدت با وجود پیگیری‌های مسؤولان استانی اما در عمل شاهد اتفاق مثبتی در این زمینه نبودیم.

قاسمی یادآور شد: البته لق‌گیری‌هایی در چندین نقطه استان و شهرستان انجام شد اما این لق‌گیری پاسخگوی این مطالبات و رفع نقاط حادثه‌خیز نیست.

وی با اعلام اینکه برای رفع نقاط پرخطر محور کندوان نیاز به دیواره‌سازی، فنس‌کشی سوئیسی و سایر موارد هستیم، خاطرنشان کرد: این مهم مستلزم اعتبار ملی است.

فرماندار شهرستان چالوس گفت: وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به جاده چالوس تکلیف ملی ایجاد شود تا شاهد تکرار حوادثی از این قبیل نباشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276054

مهمترین اخبار ایران و جهان: