نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 09:24

تخصیص بیش از5هزارمیلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی/تکمیل و آغاز به کار 1350 پروژه نیمه کاره و راکد

معاون‌ اجرایی رییس جمهور گفت: بیش ازپنج هزار میلیارد تومان منابع از مصوبات سفر رئیس جمهور وارد استان آذربایجان‌غربی شده که این عدد بسیار کم سابقه‌ایی برای اعتبارات تملکات دارایی است که بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کار تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن منصوری معاون‌ اجرایی رییس جمهور در خصوص اهداف سفر به استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پیش ران و مهم دولت سیزدهم  طی سال‌های گذشته سفرهای استانی بوده در این راستا محور حرکت و عامل تحرک در فعالیت‌های مختلف شده است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته در همین ایام رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان آذربایجان‌غربی سفری داشته‌اند و مصوبات بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی برای استان مصوب شد و با پیگیری استاندار و  همکاری دستگاههای مختلف شاهد اتفاقات خوبی در استان هستیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: درکمتر از یک سال بیش ازپنج هزار میلیارد تومان منابع از مصوبات سفر رئیس جمهور وارد استان شده است که این عدد بسیار کم سابقه‌ایی برای اعتبارات تملکات دارایی است که بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کار تکمیل شده است.

وی افزود: با توجه به تخصیص اعتبار در استان بیش از ۱۳۵۰ پروژه نیمه کاره استانی در این ایام تکمیل شده و یا به چرخه عمرانی بازگشته است .

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها و تاکیدات رئیس جمهور پیگیری مصوبات سفر و جزئیات پروژه‌ها است عنوان کرد: طی این سفر با برگزاری جلسات پیگیر مصوبات سفر خواهیم بود چرا که وعده دولت وعده صادق است و اتفاقات خوب در استان نشانگر این مهم می‌باشد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1196610

مهمترین اخبار ایران و جهان: