نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 10:06

ایجاد بازارچه‌های محلی در شهرستان‌های سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: فرمانداران ایجاد بازارچه‌های محلی در شهرستان‌ها را با همکاری شهرداری‌ها در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: برای جلوگیری از افزایش قیمت و برای تأمین نیاز مردم توزیع شکر در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: قیمت‌گذاری مناسب کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است و این اقدامات با هدف بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه منابع استانداری سمنان بیان کرد: انتظار داریم مردم نظارت و بازرسی را به معنی واقعی در بازار لمس کنند.

حمیدی ادامه داد: فرمانداران ایجاد بازارچه‌های محلی در شهرستان‌ها را با همکاری شهرداری‌ها در محلات، با بررسی کارشناسی در دستور کار قرار دهند.

وی عنوان کرد: کنترل فاصله بین میدان و خرده‌فروشی به‌طور مستمر پیگیری شود و فاکتورهای فروش برای جلوگیری از آسیب بازار مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: توزیع به‌موقع شکر موردنیاز بازار در راستای جلوگیری از افزایش قیمت و تأمین نیاز مردم در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213110

مهمترین اخبار ایران و جهان: