نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 13:21

اشتغال یکی از مهم ترین عوامل در فرآیند درمان بهبودیافتگان است

رشت- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین یاریگران استان گفت: اشتغال یکی از مهم ترین عوامل در فرآیند درمان و بازگشت بهبود یافتگان به جامعه است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی اباذری پیش از ظهر دوشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان و اولین جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی در سال جدید از راه اندازی مجمع خیرین یاریگران استان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی این مجمع مطمئناً نقش مؤثری در ورود خیرین به حوزه اشتغال بهبود یافتگان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اشتغال یکی از مهمترین عوامل موفقیت در فرآیند درمان و بازگشت بهبودیافتگان به جامعه و آغاز زندگی جدید است، افزود: همه بر این امر واقفیم که بیکاری و عدم پذیرش اجتماعی از اصلی ترین دلایل لغزش و بازگشت به اعتیاد بوده است و بدیهی است اگر بتوانیم در این حوزه اقدامات جدی برداریم موفقیت اقدامات درمانی نیز به میزان چشمگیری بالاتر خواهد رفت.

اباذری به بازدید اخیر اعضا هیئت مدیره مجمع یاریگران زندگی گیلان و دبیر شورا از استان البرز و اقدامات صورت گرفته توسط خیرین آن استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمک این مجمع برنامه‌های اشتغال بهبودیافتگان در استان گیلان با محوریت مرکز ماده ۱۶ اجرایی شده و شاهد ورود بیشتر خیرین به این حوزه باشیم.

گفتنی است؛ پس از این نشست اعضا هیئت مدیره مجمع خیرین به همراه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از مرکز ماده ۱۶ مردان در جاده لاکان رشت بازدید کرده و وضعیت آن مرکز و برنامه‌های آن مجمع در خصوص اشتغال بهبودیافتگان را ارزیابی کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213554

مهمترین اخبار ایران و جهان: