نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 11:20

امانتدار آرای مردم خواهیم بود

فرماندار زنجان گفت: در انتخابات اسفند سالجاری، قانون به عنوان بالاترین خط مشی مجریان انتخابات در شهرستان زنجان بشمار رفته بنابراین صرفاً امانتدار آرای مردم خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی فرماندار زنجان در نشست مشترک با روسای هیأتهای نظارت بر انتخابات استان و شهرستان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و بخشداران بخش‌های تابعه شهرستان زنجان، به رویکرد کلان و خُرد فرمانداری زنجان در زمینه برگزاری انتخابات اسفند امسال اشاره کرد و اظهار داشت: رأی مردم تنها معیار تعیین کننده افراد پیروز در انتخابات است.

فرماندار زنجان افزود: به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، چهار اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری را به عنوان اصول کاری خود در انتخابات اسفند ماه قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بطور متوسط سالانه یک انتخابات برگزار گردیده که نشانگر رویکرد اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی مردمسالاری دینی است.

خالقی تصریح کرد: با توجه به لزوم عدم جانبداری توسط هر کدام از مجریان انتخابات در شهرستان زنجان، دخل و تصرّف به هر نحو در آرای مردم، غیر قابل قبول بوده بنابراین اجرای مُرّ قانون، تنها اصل مجریان انتخابات خواهد بود.

پایان پیام/۷۳۰۰۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1229754

مهمترین اخبار ایران و جهان: