نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 16:19

پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال مددجویی در شهرستان انگوت

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: سال گذشته ۲۱۵ نفر از مددجویان شهرستان انگوت به ارزش ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، جمشید جاهدزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت اظهار کرد:کمیته امداد شهرستان انگوت در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان، پرداخت تسهیلات را در دستور کار قرار داده که سال گذشته در این حوزه ۲۱۵ نفر از مددجویان به ارزش ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفته‌اند.

وی افزود: امسال نیز بحث اشتغال با توجه به رویکرد کمیته امداد در اولویت برنامه‌ریزی‌ها است و تلاش می‌کنیم تا در این حوزه بتوانیم برنامه‌ها و اهداف تعیین شده را تحققی عینی ببخشیم.

 جمع آوری ۶۸۲ میلیون تومان زکات در انگوت 

جاهدزاده بیان کرد: کشاورزان مومن و متدین انگوت بعد از برداشت محصول خود، نسبت به پرداخت زکات به عنوان فریضه واجب الهی اقدام می‌کنند که امسال نیز به رغم خشکسالی و وارد آمدن خسارت هنگفت سیل، تلاش بر این است تا جمع‌آوری زکات در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت عنوان کرد: در سال گذشته ۶۸۲ میلیون تومان زکات از کشاورزان شهرستان انگوت جمع‌آوری شد و ما در مراسمی از ۱۰ روحانی برجسته و موفق عرصه تبلیغ زکات قدردانی کردیم که در مناطق مختلف روستایی در جمع‌آوری زکات و کارهای تبلیغی موفق عمل کرده بودند.

۷۰ خانه مددجویی در انگوت احداث شده است

وی دیگر رویکرد این نهاد انقلابی را احداث و تجهیز واحدهای مسکونی برای مددجویان اعلام و تصریح کرد: براساس تفاهمنامه‌ای که با سپاه، بنیاد علوی و بنیاد مسکن به امضا رسیده، ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی در اولویت قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: در سال گذشته در این حوزه ۷۰ مورد احداث مسکن مددجویی را شاهد بودیم و در کنار آن تعمیر و بهسازی ۱۴۸ واحد نیز به انجام رسیده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271410

مهمترین اخبار ایران و جهان: