نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 12:59

احداث کلینیک تخصصی نهبندان بااعتبارپنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان

بیرجند-نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت:احداث کلینیک تخصصی بیمارستان نهبندان بااعتبار پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صورت گرفت که 1.4 میلیارد آن توسط یکی از خیران تأمین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان شهید آتشدست نهبندان بیان کرد: با راه اندازی کلینیک تخصصی بیمارستان نهبندان تحولی در توسعه بهداشت و درمان این شهرستان رقم خواهد خورد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: ساخت این کلینیک تخصصی از سال ۹۹ آغاز شده و اکنون به بهره برداری رسیده است.

نخعی با تأکید بر اینکه در ساخت این کلینیک از ظرفیت خیرین نیز استفاده شده است، گفت: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبار ساخت این کلینیک تخصصی توسط خیر محترم جناب آقای دکتر جمالی پور و حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط وزارت بهداشت تأمین شد.

وی افزود: با توجه به افتتاح این مجموعه درمانی فضای بسیار خوبی هم از نظر فیزیکی و هم از منظر تنوع پزشکان متخصص در نهبندان ایجاد شده و با فضای ایجاد شده جدید مردم با شرایط بهتری نسبت به گذشته می‌توانند از خدمات بهداشت و درمان نهبندان استفاده کنند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه با اشاره به خدمات بهداشت و درمان در شهرستان نهبندان گفت: در گام نخست تلاش شد تا با افتتاح اورژانس در بیمارستان نهبندان خدمات به صورت گسترده‌تری به مردم ارائه شود.

نخعی اظهار کرد: در گام دیگر ایجاد فضای تصویربرداری و سی تی اسکن ایجاد و گام سوم هم افتتاح کلینیک تخصصی در بیمارستان نهبندان انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1210998

مهمترین اخبار ایران و جهان: