نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 17:35

صدور ۴۵ هزار برگ بارنامه در اردبیل/۹۰ شرکت حمل و نقل فعال است

پارس‌آباد-مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۵ هزار برگ بارنامه در ۲ ماه گذشته از اردبیل صادر شده که نسبت به سال مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر روز دوشنبه در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل پارس‌آباد اظهار کرد: ۴۵ هزار برگ بارنامه در ۲ ماه گذشته از اردبیل صادر شده که نسبت به سال مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دانست و گفت: در ۲ ماه گذشته بیش از ۶۵۰ هزار تن کالا و بار در استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه هر سال بیش از چهار میلیون تن کالا و بار از نقاط مختلف استان اردبیل به سایر نقاط حمل می‌شود، افزود: بیشترین میزان کالا در ۲ ماه سال جاری به ترتیب در شهرستان‌های اردبیل، نمین، پارس‌آباد و خلخال جابجا شده است.

وثوقی خاطرنشان کرد: عمده کالاهای جابجا شده سیمان کیسه‌ای و فله‌ای، مصالح ساختمانی، شمش آهن، آب معدنی، انواع بنزین، گندم، سیب زمینی، سیر، ام. دی. اف و گازوئیل بوده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا و بار و ۲ باب پایانه کالا در استان فعال است، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان باری و ۱۲ هزار و ۶ راننده در حوزه حمل و نقل کالا در استان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند و در حال حاضر وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان اردبیل کاملاً عادی و روان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1247354

مهمترین اخبار ایران و جهان: