نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 17:08

بوشهر میزبان اولین دوره مسابقات شنای آزاد پلیس کشور شد

اولین دوره مسابقات شنای آزاد پلیس کشور بعد از گذشت ۱۲ سال به میزبانی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران از برگزاری اولین دوره مسابقات شنای آزاد کشور پس از وقفه ۱۲ ساله در بندر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: اولین دوره مسابقات شنای آزاد پلیس کشور به میزبانی استان بوشهر در سواحل نیلگون خلیج‌فارس برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۲۰ تیم شنا از استان‌های مختلف به استعداد ۵۷ نفر شناگر از کارکنان پلیس و در پنج رده سنی با نظم و انضباط خاصی برگزار شد.

سردار سوسنی بیان داشت: با پیگیری‌های مستمر استان، این مسابقات با شور و هیجان خاصی در اسکله جفره در بندر بوشهر، پس از ۱۲ سال وقفه برگزار شد که استقبال و اعلام رضایت شرکت کنندگان را به همراه داشت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: این دوره از مسابقات با حضور سردار فدوی رئیس هیات شنای فراجا، سرهنگ رئیس علی حاتمی مدیرکل ورزش و آمادگی جسمانی فراجا، محمد منصورزاده نائب رئیس هیات شنای استان و تعدادی از مسئولان استانی و با مشارکت پایگاه دریابانی شهرستان بوشهر برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در پایان تیم شنای یگان ویژه فراجا به مقام اول، مرزبانی فراجا به مقام دوم و فرماندهی انتظامی استان بوشهر به مقام سوم دست یافت، افزود: در آئینی با حضور مسئولان به تیم‌های برتر، هدایای نفیسی اهدا شد.

پایان خبر/

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1266410

مهمترین اخبار ایران و جهان: