نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 13:40

دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون امیرعبداللهیان

رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران با معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه دیدار و درباره راه‌های گسترش همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، خانم «لورنا پینیون» نماینده مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران و جمعی از اعضای این گروه روز گذشته (شنبه) ۱۶ اردیبهشت ماه با علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه دیدار و درباره موضوعات مرتبط با دیپلماسی پارلمانی  و راه‌های گسترش همکاری‌ها خصوصا در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

معاون وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با تشریح تحولات حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، نقش دیپلماسی پارلمانی و جایگاه مجالس در تقویت روابط دو کشور را حائز اهمیت خواند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی مکزیک نیز در این دیدار گفت: روابط دو کشور می‌تواند در پرتو همکاری‌های پارلمانی و مناسبات فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

گروه دوستی پارلمانی مکزیک و ایران در مدت حضورشان در  ایران علاوه بر دیدار با مقامات پارلمانی و برخی از مسؤولان، از اصفهان و شیراز نیز بازدید کردند.ژ

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1194310

مهمترین اخبار ایران و جهان: