نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 16:06

جهاد محرومیت‌زدایی در استان سمنان آغاز شد

مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از آغاز واگذاری پروژه محرومیت‌زدایی به گروه‌های جهادی فعال و تخصصی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین شرفیه، مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های بسیج سازندگی ازجمله مسکن معسرین، کمیته امداد، بهزیستی و آب‌رسانی با محوریت محرومیت‌زدایی در استان سمنان آغاز شد.

وی تصریح کرد: انقلاب عمرانی و جهاد محرومیت‌زدایی در پهنه استان سمنان آغاز شده و با یاری دستگاه‌های مختلف نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ادارات از پروژه‌های ارزنده‌ای برخوردار است.

مدیر فنی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: پروژه‌هایی که بسیج سازندگی اهتمام ویژه‌ای به آن داشته عملیات آب‌رسانی به ۲۳۰ روستا، مرمت ۴۲ واحد مسکن معسرین، ساخت ۴۰ واحد کمیته امداد، ساخت ۲۲ واحد بهزیستی، اجرای بیش از  ۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی و اجرای بیش از ۳۰ پروژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است که گروه‌های جهادی فعال و تخصصی می‌توانند با توجه به شرایط موجود نسبت به تحویل‌گیری پروژه‌ها اقدام کنند.

شرفیه تصریح کرد: بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۲ اهتمام ویژه‌ای به محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار داشته است و در پرتو آن مناطق مختلف سمنان از پروژه‌های تأثیرگذاری برخوردار می‌شوند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268710

مهمترین اخبار ایران و جهان: