نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 11:26

سپاه سمنان: گفتمان مدیریت جهادی امروز در کشور معنا شده است

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی تأکید کرد: بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی متشکل از جوانان مؤمن انقلابی، گفتمان مدیریت جهادی را با حضوری آگاهانه، به موقع و فداکارانه به منصه ظهور رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: ۱۷ اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی یکی از جلوه‌های دل‌انگیز الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت‌زدایی، پرچم جریان جهادی و خدمت بی‌منت و مخلصانه به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی را در مقاطع حساس و مهم کشور برافراشته نگه داشته است.

در پیام سپاه استان سمنان عنوان شده است: بسیج سازندگی تشکیل شد با ایثار و طراوت عطر خدمت، امید به آینده در دل مستضعفین جامعه روشنایی افکند. بسیج سازندگی نمادی از تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و اگر فکر بسیجی و تفکر انقلابی در جامعه نهادینه شود، توسعه و پیشرفت کشور محقق می‌شود.

در این پیام آمده است: بسیج سازندگی با تکیه بر عنصر معنویت و اخلاص بر پایه تفکر ناب اسلامی و روحیه جهادی توانسته است در عرصه‌های مورد نیاز نظام با زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم و کم برخوردار و همچنین در تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های اثربخش، جریان ساز و محکم بردارد.

در این پیام تأکید شده است: امروز به مدد این تلاش‌های خودجوش و مسؤولانه، همگان شاهد هستند که بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی متشکل از جوانان مؤمن انقلابی گفتمان مدیریت جهادی را با حضوری آگاهانه، به موقع و فداکارانه در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور به منصه ظهور رساند و با بصیرت و تخصص، تعهد، ولایت‌مداری و دلدادگی به آرمان‌های ارزشمند انقلاب در بن‌بست شکنی و رفع موانع برای پیشرفت کشور با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در صحنه خدمات‌رسانی به مردم با حضوری هوشمندانه، مجاهدانه و تلاش مخلصانه؛ عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی در القای ناکارآمدی نظام اسلامی را بی‌اثر و عقیم و موجی از امیدآفرینی در کشور و جلوه‌های بی‌بدیل کارآمدی نظام را به جهانیان ثابت کرد.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر عرصه بسیج سازندگی تأکید کرد: ترویج فرهنگ و تفکر ناب جهادی بین جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی و رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در گام دوم انقلاب و دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی می‌شود.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199798

مهمترین اخبار ایران و جهان: