نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 15:07

۸٠ درصد راه های روستایی استان قزوین به بهسازی نیاز دارد

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بالغ بر ۸۰ درصد از راه های روستایی استان قزوین فرسوده شده اند که نوسازی و بهسازی آن همت مسئولین اجرایی در کنار حمایت های مجلس را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین زهرا، جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس در این جلسه اظهار کرد: قوای کشور باید با یک ساز و کار صحیح و باذهم افزایی به خدمات رسانی به ملت بپردازند و این موضوع نیز همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به افزایش بودجه استان قزوین در سال گذشته، افزود: با پیگیری و تلاش های نمایندگان استان قزوین و با کمک رئیس مجلس شورای اسلامی، بودجه استان قزوین ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت اما هنوز نسبت به سطح اعتبارات مورد نیاز فاصله زیادی دارد.

نماینده تاکستان در مجلس تصریح کرد: بالغ بر ۸۰ درصد از راه های روستایی استان قزوین فرسوده شده اند که نوسازی و بهسازی آن همت مسئولین اجرایی در کنار حمایت های مجلس را می طلبد.

رحمانی همچنین گفت: مشکل آب از اصلی ترین مطالبات مردم و کشاورزان است که ضرورت دارد سهم حق آبه استان قزوین از سد طالقان افزایش یابد.

وی در پایان تاکید کرد: با هم بستگی و انسجام بین مدیران و نمایندگان بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1216110

مهمترین اخبار ایران و جهان: