نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 14:09

شهدا انقلاب را از امواج سهمگین توطئه‌ها مصون نگه داشتند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب کشور را از امواج سهمگین توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و فریب خوردگان داخلی مصون نگه داشتند.

سردار غلامحسین محمدی اصل در حاشیه تشییع شهدای گمنام در مصلی اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از سلاله پاکان و نیکان بودند که با بخشش جان آینده پیروز ایران را تضمین کردند.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس دنیا به مظلومیت ایران و تجاوز عراق اذعان داشتند، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران وقتی انقلاب اسلامی ایران نوپا و جوان بود اقدامی بی شرمانه از سوی ابرقدرت‌های جهان بود اما ملت ما با ایثارگری‌های خود درس بزرگی به متجاوزان شرق و غرب دادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در دفاع مقدس و جنگ نابرابر ۸ ساله ایران تنها با عراق در مصاف نبود بلکه تمام قدرت‌های جهان از تمام نقاط دنیا عراق را تا بن دندان مسلح کرده و در مقابل ایران قرار داده بودند.

محمدی اصل اضافه کرد: روحیه جهاد و شهادت طلبی ملت ما نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در تمام اعصار و دوران‌ها بر همه جهانیان واضح و مبرهن است و همین رویحه جهاد و ایثارگری کشور را از تمام توطئه‌ها مصون نگه داشته است.

وی با تبریک و تسلیت ورود شهیدان صفر رجبی، نصرت الله منصورپور و یوسف اصغری به سرزمین مادری و آغوش خانواده گفت: صلابت و ایستادگی خانواده‌های شهدا در دنیا مثال زدنی است و جهان باید از این روحیه ایثاگری ملت ما درس عبرت بیاموزد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل توطئه‌های دشمنان را در به زانو درآوردن ایران یادآور شد و بیان کرد: دشمن امروز با انواع ترفندها قصد تسلیم ایران را دارد که تحریم‌های ناجوانمردانه سال‌های اخیر حاکی از این اقدامات شوم است.

محمدی اصل اظهار کرد: ملت با استقامت در مقابل این تحریم‌ها در برابر ابرقدرت‌های جهان خم به ابرو نیاورده و از دل این تحریم‌ها کشورمان را در تمام عرصه‌ها به خودکفایی رسانده اند.

وی با تسلیت یوم شهادت امام جعفر صادق (ع) خاطرنشان کرد: الگوی جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس تاسی به آموزه‌های ائمه و درس آموزی از مکتب عاشورا بود که همین روحیه عظیم ملت ما را از گردنه‌های سخت و صعب عبور داده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهدا انقلاب را از امواج سهمگین توطئه‌ها مصون نگه داشتند، گفت: شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب کشور را از امواج سهمگین توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و فریب خوردگان داخلی مصون نگه داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1215854

مهمترین اخبار ایران و جهان: