نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 09:06

برنامه‌های فرهنگی سوم خرداد در دلیجان اعلام شد

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان از اجرای ۸ ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت سوم خرداد در دلیجان خبر داد.

 مهدی نباتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلیجان از برگزاری  ۸ برنامه به مناسبت سوم خرداد در این شهرستان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان جنگ تحمیلی، بروز رسانی تابلو‌ها و تبلیغات محیطی در سطح شهر و غبارروبی قبور مطهر شهدا در شهرستان‌، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی، تقدیر از رزمندگان عملیات دفاع مقدس از برنامه‌های روز سوم خردادماه است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان بیان داشت: در شب آزادی خرمشهر میزبان سرتیپ خلبان حسین فرشچیان همرزمان سرهنگ خلبان بربری هستیم.

وی افزود: بازخوانی و ترسیم این رخداد سرنوشت ساز (فتح خرمشهر) برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه خواهد کرد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی پیرامون آزادسازی دفاع مقدس، برگزاری میزگرد‌های سیاسی، دیدار از خانواده شهدا و عملیات بیت‌المقدس و حضور در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.

به گفته وی صبحگاه مشترک، رژه موتوری،گلباران قبور شهدا، برگزاری یادواره شهدای دهستان جاسب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1226698

مهمترین اخبار ایران و جهان: