نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 02:38

ارجاع نرخ جدید کرایه تاکسی به شورای شهر خرم‌آباد

خرم‌آباد- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به ارجاع نرخ جدید کرایه تاکسی به شورای اسلامی این شهر، مبلغ پیشنهادی در این رابطه را اعلام کرد.

محمد قلاوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با نرخ کرایه تاکسی در شهر خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌های مردم و رانندگان تاکسی در شهر خرم آباد نرخ کرایه تاکسی را در یک حدی که هم مردم و هم رانندگان راضی باشند، به شورای اسلامی شهر خرم آباد ارجاع داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه این موضوع در صحن علنی شورای شهر مطرح خواهد شد، عنوان کرد: وقتی که این نرخ در شورای شهر تصویب شد، برای ارجاع به فرمانداری آماده می‌شود، وقتی که در کمیته تطبیق مصوب شد در سطح شهر از طریق بنرهای تبلیغاتی و همچنین از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد، بیان داشت: نرخ پیشنهادی ما در این رابطه افزایش ۵۰۰ تومان به نرخ مسیرها در سطح شهر است.

قلاوندی، ادامه داد: البته احتمال دارد که این عدد نیز با توجه به افزایش هزینه‌ها و… دوباره ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه مسیرها در شهر خرم آباد هم زیاد طولانی نیستند، اما در نقاطی شاهد ترافیک هستیم، گفت: در اولین فرصت نرخ نهایی کرایه تاکسی را از طریق بنرهای تبلیغاتی و همچنین رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1195998

مهمترین اخبار ایران و جهان: