نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 21:39

جشن هواداران پرسپولیس و پایان لیگ فوتبال در قائمشهر

قائمشهر- جشن پایان مسابقات لیگ برتر و قهرمانی تیم پرسپولیس تهران با حضور پرشور فوتبال دوستان و هواداران در بیرون ورزشگاه شهید وطنی و خیابان های قائمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس دقایقی قبل در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پایان یافت و جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر با حضور فوتبال دوستان در حاشیه این ورزشگاه برگزار شد.

ورزشگاه وطنی قائمشهر از ظهر امروز شاهد حضور فوتبال دوستان برای دیدار دو تیم محبوب کشور بودند و درب این ورزشگاه از ساعت ۱۴ به روی تماشاگران باز شد و با آن قرار بود فقط ۱۰ درصد صندلی‌ها به تیم مهمان اختصاص داده شود اما بخش قابل توجهی از ورزشگاه راپر کرده بودند.

از روزهای قبل تدابیری برای تماشای بازی دو تیم در بیرون از ورزشگاه و از طریق نمایشگرهای شهری طراحی شده بود و بخش قابل توجهی از علاقمندان این بازی را در خارج از ورزشگاه مشاهده کردند.

جشن قهرمانی زودهنگام تیم پرسپولیس از نیمه دوم در خارج از ورزشگاه و سطح شهر بین طرفداران این تیم برگزار شد و هواداران خونگرم و مهمان نواز نساجی نیز آنان را همراهی کردند.

تیم فوتبال نساجی پس از ۲۴ سال پنج سال قبل به لیگ برتر راه یافت و امسال هم به رغم آنکه در چند بازی آخر برد نداشت اما توانست سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ و از سقوط به لیگ دسته یک جلوگیری کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221554

مهمترین اخبار ایران و جهان: