نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 13:38

نبود آرامستان از دغدغه‌های مردم فردیس است

فردیس- امام جمعه فردیس گفت: نبود آرامستان، بیمارستان و پارک بانوان از جمله دغدغه‌های مردم این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر پنجشنبه به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فردیس از پروژه‌های عمرانی شهرداری فردیس که شامل سرای محله راه آهن، گذر بلوار فردوس، پارک هفده شهریور، پارک بانوان، سرای محله پیک و ساختمان در حال ساخت شهرداری به مدت ۵ ساعت بازدید کرد.

وی در آخرین بازدید از پروژه‌ها که شامل ساختمان شهرداری فردیس می‌شد، اظهار کرد: خدای متعال را شاکر هستیم که امروز شاهد تلاش‌های شما بودم که این تلاش‌ها در نهایت باعث خرسندی مردم است.

امام جمعه فردیس بیان کرد: روحیه بنده این است که به صورت میدانی از شهرستان بازدید کنم و اگر مشکلی وجود دارد همانجا مسئول مربوطه اقدام به رفع دغدغه مردم کند.

وی تصریح کرد: استاد گرانقدر ما حضرت علامه مصباح یزدی می‌فرمودند خیلی از مراجع آرزوی این را دارند که خدا به ایشان توفیق این را بدهد که گره از کار مردم باز کند، پس باید قدر این جایگاه را بدانید.

حسینی خاطرنشان کرد: دعای مردم برای شما بالاتر از نماز شب برای شما اثر می‌کند و خدمت به مردم برکت و شیرینی دارد.

وی گفت: قبل از اینکه به فردیس بیایم مشکلات این شهرستان را بررسی کردم، آرامستان، بیمارستان و پارک بانوان دغدغه مردم این شهر است، این پارک بانوان که در حال احداث آن هستید بسیار پروژه خوبی است که دعای خیر مردم را به دنبال دارد.

امام جمعه فردیس با دعوت مدیریت شهری فردیس به وحدت و همدلی متذکر شد: از رقابت با یکدیگر بپرهیزید، میدان رقابت باید بیرون مدیریت شهری باشد، من بسیار صریح لهجه هستم، در خصوص ثبات مدیریت شهری کمافی سابق اصرار دارم، بله نقد باید داشته باشید ولی از اختلاف دوری کنید، هر نقدی ممکن است به جا نباشد پس اگر به جا نبود از استبداد رأی دوری کنید، لازمه مدیریت این است که برای مردم خدمت و از هرگونه اختلافی دوری کنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220754

مهمترین اخبار ایران و جهان: