نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 18:16

خرید ۳۵۰۰ آمبولانس در دستور کار اورژانس قرار دارد

اراک- رئیس‌ سازمان‌ اورژانس کشور گفت: این سازمان در نظر دارد در راستای تقویت خدمات اورژانسی و درمانی، ۳۵۰۰ آمبولانس را به ناوگان اورژانس اضافه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر به اراک و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بیان کرد: اورژانس خط مقدم خدمات درمانی محسوب می‌شود و در دوران کرونا، تلاش‌ها و مجاهدت‌های همکاران اورژانس به همه اثبات کرد که خدماتی که همکاران اورژانس ارائه می‌دهند، چقدر مهم و ارزشمند است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نیز گفت: سازمان اورژانس کشور باید وارد خرید بدون واسطه تجهیزات مورد نیاز شود تا هم ضمن جلوگیری از منابع، از خرید تجهیزات با کیفیت نیز بهره مند شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: باید در حوزه سلامت و تأمین منابع و تجهیزات مورد نیاز دست واسطه‌ها را قطع کرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اورژانس هوایی در استان از زمان آغاز فعالیت توانسته خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

رئیس اورژانس استان مرکزی نیز از حمایت‌های مسئولان به خصوص امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پیشبرد اهداف اورژانس تشکر کرد و گفت: پد هوایی افتتاح شده در اراک، جزو بهترین‌ها در کشور است و از لحاظ وسعت بزرگترین پایگاه اورژانس هوایی کشور محسوب می‌شود.

بهروز ایران نژاد بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مؤثر و انجام گرفته در اورژانس که با حمایت رئیس دانشگاه صورت گرفته، تجهیز و راه اندازی تعمیرگاه بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221298

مهمترین اخبار ایران و جهان: