نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 19:51

ظرفیت‌های قانونی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری به کار گرفته شود

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان بر لزوم تقویت همکاری و تعامل با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، یحیی محمدی‌منش، مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان عصر امروز در سرکشی از پروژه‌های آبخیزداری و پایگاه اطفای حریق شهرستان مهدی‌شهر که با همراهی جعفر مرادی‌حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان انجام شد، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های آبخیزداری در این منطقه در جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل سیلاب و هدررفت خاک مؤثر است.

وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قوانین موجود، همراهی، همکاری و همدلی در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان تصریح کرد: در دیوان محاسبات رویکرد تعاملی سازنده، همسو و هم هدف سرلوحه کاری است تا بتوانیم تکالیف دستگاه‌های اجرایی را با توجه به مجوزهایی که در قوانین وجود دارد، به حد تعالی برسانیم.

جعفر مرادی‌حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان نیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در بخش‌های کاری مختلف به پروژه‌های اجراشده از سوی این اداره کل در عرصه‌های منابع طبیعی استان و آثار پروژه‌های فوق بر زندگی مردم و نسل‌های آینده اشاره کرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234098

مهمترین اخبار ایران و جهان: