نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 21:29

نماینده اسفراین: علاج‌بخشی «سد بیدواز» به مرحله پایانی رسیده است

نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، علاج‌بخشی سد بیدواز اکنون به پایان رسیده و این سد دوباره در مدار بهره‌برداری کامل قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، ظهر امروز امان‌الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: در بحث معدن آلبلاغ اکنون اقداماتی انجام شده و به زودی کلنگ ساخت و فرآوری این کارخانه زده می‌شود و مردم این شهرستان از این معدن منتفع می‌شوند.

وی گفت: با حضور فولاد مبارکه در مرحله اول تا ۲هزارمیلیارد تومان و در مرحله بعد تا ۸ هزار میلیارد تومان برای اسفراین سرمایه‌گذاری در پیش است.

نماینده مردم اسفراین، بام و صفی‌آباد افزود: با تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، علاج‌بخشی سد بیدواز اکنون به پایان رسیده و این سد دوباره در مدار بهره‌برداری کامل قرار گرفته است.

نماینده گفت: بهره‌برداری ۱۰ کیلومتر اول جاده اسفراین به بجنورد به زودی انجام می‌شود و پروژه ۲۰ کیلومتر بعدی نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی همچنین از آغاز پروژه چهار بانده شدن محور اسفراین به سبزوار خبر داد.

حسین پور از افتتاح سردخانه ۶ هزار تُنی اسفراین خبر داد و گفت: صنایع اسفراین اکنون در مسیر توسعه و سود دهی بالا قرار دارند و تا اکنون بیش از ۵۰۰ شغل جدید از طریق این صنایع ایجاد شده است.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234198

مهمترین اخبار ایران و جهان: