نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 23:10

بیمه طرح مسکن ملی در حال پیگیری است/ شهرداری‌ها معطل بیمه متقاضیان نباشند

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم باید طعم شیرین طرح نهضت ملی مسکن را بچشند، گفت: بحث بیمه مسکن در شورای عالی مسکن کشور مطرح شده و در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه شورای مسکن استان که در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات خوبی را در حوزه مسکن شاهد هستیم و از عزم و تلاش فرمانداران و اعضای شورای مسکن استان و شهرستان‌ها تشکر می‌کنم.

هاشمی گفت: موضوع نهضت ملی مسکن یکی از مهم‌ترین تأکیدات مهم مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی بیان کرد: اقدامات مرتبط با تأمین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان انجام و زیرساخت‌های لازم نیز توسط شهرداری‌ها فراهم شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم باید طعم شیرین طرح نهضت ملی مسکن را بچشند، خاطرنشان کرد: بحث بیمه مسکن در شورای عالی مسکن کشور مطرح شده و در حال پیگیری است.

هاشمی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها معطل بیمه متقاضیان نباشند، اظهار کرد: موضوع ساخت مسکن باید در سامانه مسکن ثبت شود.

وی گفت: ملاک ارزیابی استان در سامانه وزارت مسکن و شهرسازی ثبت سامانه است و فرمانداران باید دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه بانک‌ها در بخش پرداخت تسهیلات شهری و روستایی همکاری لازم را داشته باشند، افزود: از ظرفیت انبوه‌سازان، بسیج و قرارگاه محرومیت‌زدایی برای بحث نهضت ملی مسکن بهره گرفته شود.

هاشمی با تأکید بر اینکه واحدهای بلاتکلیف در شهرستان‌ها تعیین تکلیف شود، گفت: اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در بحث نهضت ملی مسکن در استان پیشگام باشند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201410

مهمترین اخبار ایران و جهان: