نیوز سیتی!
21 فروردین 1403 - 01:47

روز۱۸۶ طوفان‌الاقصی|حمله به بندر ایلات/ عملیات ضدصهیونیستی

حمله پهپادی ناشناس به بندر ایلات اشغالی، تداوم تظاهرات ضد صهیونیستی در اردن و عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری فلسطین از جمله مهمترین تحولات بامدادی روز ۱۸۶ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم اسرائیل بامداد سه شنبه، روز 186 جنگ علیه نوار غزه، از فعال شدن آژیرها و سامانه دفاع موشکی این رژیم در بندر اشغالی ایلات خبر دادند.

رژیم اسرائیل همزمان با بمباران شدید شمال و مرکز نوار غزه، در کرانه باختری، مانع از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی در آخرین شب ماه مبارک رمضان شد.

مهمترین تحولات روز 186 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

********************************************************

حمله پهپادی به بندر ایلات اشغالی

????به دنبال فعال شدن آژیرهای هشدار در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شبکه الجزیره قطر گزارش داد که علت فعال شدن آژیرهای هشدار در این بندر، ورود پهپادهای تهاجمی به آسمان این منطقه بوده است.

حزب الله نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

????حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش با گلوله‌های توپ، تحرکات و تجمعات نظامیان رژیم اسرائیل در اطراف پادگان «رامیم» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

سنگ‌تمام مردم اردن برای غزه در سایه اقدامات نمایشی حاکمان

????مردم اردن علی رغم سرکوب و بازداشت‌ها طی هفته‌های اخیر، امشب نیز برای شانزدهمین شب متوالی در اطراف سفارت رژیم اسرائیل در شهر امان تجمع کرده و علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه شعار سر دادند.

????ارتش اردن طی چند ماه اخیر گاهی با مشارکت شخصا پادشاه هر از گاهی تعدادی بسته مواد غذایی و دارویی به بیمارستان اردن در شمال غزه پرتاب کرده است.

بمباران شدید شمال نوار غزه

???? هواپیماهای رژیم اسرائیل بیت لاهیا، واقع در شمال نوار غزه را شدیدا بمباران کردند.

بازگشت فلسطینیان به ویرانه‌ها در خان‌یونس

????ارتش رژیم اسرائیل دیروز دوشنبه اعلام کرد که از منطقه خانیونس عقب نشینی کرده است که اعلام این خبر موجب شد شماری از فلسطینیان ساکن رفح به منازل خود در خانیونس بازگردند. با این حال، بر اساس ویدیوهای منتشر شده از منطقه، آنچه باقی مانده، ویرانه‌های خانه است.

ممانعت از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی در آخرین شب رمضان

????رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل مانع از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی برای انجام مراسم دینی خود در آخرین شب ماه مبارک رمضان شده‌اند.

????شب گذشته  نزدیک به 20 هزار نمازگزار در این مکان دینی مقدس در مراسم نماز شرکت کردند.

کشف پیکر 30 شهید در خانیونس

????نهاد دفاع مدنی فلسطین در غزه اعلام کرد که 30 پیکر تجزیه شده را در مناطق مختلف خانیونس کشف کرده‌اند.

عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

???? سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل از زخمی شدن دو صهیونیست در تیراندازی به اتوبوس صهیونیست‌ها در نزدیکی روستای «النبی الیاس» واقع در شرق قلقیلیه خبر داد.

این خبر در حال بروز رسانی است...

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1696831

مهمترین اخبار ایران و جهان: