نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1403 - 14:12

جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی میرجاوه از پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان مرزی میرجاوه از پیشگیری از تصرف حدود 100 هکتار از اراضی دولتی این شهرستان به ارزش سه هزار میلیارد ریال در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

عبدالجبار اودک افزود: با هوشیاری و تلاش یگان حفاظت از اراضی این اداره و اداره‌کل راه و شهرسازی استان زمین‌های مذکور در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی از سوی متصرفان شناسایی و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی با قدردانی از همکاری و مساعدت دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و معتمدین گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی دولتی، یگان حفاظت از اراضی این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان با بهره گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی بازدید نموده و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف به فوریت اقدام به رفع آن می‌کند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان میرجاوه تاکید کرد: همچنین یگان حفاظت این اداره با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.  

وی گفت: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن 1656 و یا شماره پیامک 300041735 به یگان حفاظت از اراضی‌ دولتی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1702483

مهمترین اخبار ایران و جهان: