۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

معاون سیاسی سپاه:

۱۳ آبان نقطه عطف ایجاد حکومت مردم سالاری دینی است

۱۳ آبان نقطه عطف ایجاد حکومت مردم سالاری دینی است

اراک- معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران برای استقلال و ایجاد یک حکومت مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر شنبه در آیین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مصلای بیت المقدس اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها و تجمع فضیلت‌ها برای یک ملت است و به اهتزاز درآوردن پرچم مبارزه با استکبار از والاترین ارزشها است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، افزود: علی رغم تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها، یوم الله چهل و پنجمین انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از همه سال‌ها برگزار شد و ثبات قدم خود را در مسیر مبارزه با استکبار به منصه ظهور گذاشتند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تاریخ ملت ایران ۱۳ آبانماه در برگیرنده سه رویداد تاریخی است و باید اذعان داشت که ۴۵ سال است که ملت ایران ۱۳ آبانماه را گرامی می‌دارند و در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند که این مهم اکنون ملت ایران را به یک ملت الهام بخش و الگو تبدیل کرده و مبارزه با استکبار و آمریکا به یک موضوع جهانی تبدیل شده است.

جوانی تاکید کرد: ۱۳ آبان فرصتی مغتنم است تا ضمن اعلام تنفر و خشم نسبت به مستکبران، در جهت جهاد تبیین و تشریح این روز و تبیین دلیل نامگذاری آن به نام مبارزه با استکبار جهانی تلاش شود و دانش آموزان و دانشجویان و جوانان از فلسفه این نامگذاری آگاه شوند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل گفت: ۱۳ آبانماه به نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران برای استقلال و ایجاد یک حکومت مردم سالار دینی تبدیل شد.

دشمنی آمریکا با ایران دلایل تاریخی دارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ شناختی بیان می‌شود چنانچه ۱۳ آبانماه ۱۳۵۸ لانه جاسوسی تسخیر نمی‌شد اکنون آمریکا علیه ایران توطئه نمی‌کرد، دشمنی آمریکا با ایران دلایلی تاریخی دارد و آمریکا مسیر دستیابی به مطامع خود در جهان را سلطه بر جوامع و ملت‌ها می‌داند.

سردار جوانی با بیان اینکه ملت‌های اسلامی و ایران برای دستیابی به استقلال باید در مقابل آمریکا و استکبار بایستند، گفت: آمریکایی‌ها بر این باورند که برای ادامه سلطه گری خود ایران باید به وضعیت دوران پیش از انقلاب بازگردد اما ملت ایران مسیر اسلام، سید الشهدا (ع) و سعادت و عزت نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده است.

جنگ علیه مردم غزه توسط آمریکا مدیریت می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ علیه غزه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره نسبت به موضوع فلسطین و نگاه اسلام و امام راحل به این کشور نگران بوده‌اند چراکه بر این امر واقف بودند که نظام مبتنی بر اسلام در ایران، ملت‌ها و مسلمانان را برای مقابله با رژیم غاصب برمی انگیزد و امروز رژیم صهیونیست در مقابل طوفان الاقصی خود را در معرض نابودی می بیند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجاد اسراییل از سوی غربی‌ها به این دلیل بود که مانع پیشرفت کشورهای اسلامی شوند.

سردار جوانی ادامه داد:، صهیونیست‌ها برای بقا، بنا را بر قتل عام گذاشتند و جنایت در غزه و بمباران و شهید شدن بسیاری از مردم نشان از خلق و خوی این رژیم غاصب دارد.

وی با اشاره به اینکه این جنایات سابقه دیرینه دارد، افزود: برخی بیان می‌کنند باید با این غده سرطانی کنار آمد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی پناه مردم فلسطین شد و مقاومت فلسطین مجهز شد و با شکل گیری عملیات طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها درمانده شدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اینکه جنگ اکنون توسط امریکایی‌ها مدیریت می‌شود، گفت: مردم غزه مقابل آمریکا ایستادگی کردند و شکست صهیونیست‌ها پایان این رژیم را تقویت کرده است.

سردار جوانی بیان کرد: طوفان الاقصی، طوفانی بزرگ‌تر را در جهان به پا کرده و هراس در آمریکا و دولت‌های غربی و صهیونیست ایجاد شده و مظلومیت فلسطین به جهانیان اثبات شده است و امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

قطعنامه ۱۳ آبان در پایان آئین راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد.

کد خبر 5930057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha