۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بخشی از مشکلات را حل می‌کند

 انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بخشی از مشکلات را حل می‌کند

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انتقال پساب فاضلاب بجنورد به شرکت پتروشیمی بخشی از مشکلات آب استان را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: استفاده ناصحیح از هرچیزی از جمله آب، اسراف و حرام است.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر کمبود آب و بحران آب، خواستار مشخص شدن سهم آب شرب، سهم آب کشاورزی، دامداری، صنعت و… شد و گفت: کمبود آب باعث معضلات اجتماعی عدیده در استان و عدم گذشت و عفو مراجعین به دادگستری با موضوع دعاوی آب می‌شود.

وی در ادامه به پیگیری انعقاد قرار داد انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی اشاره کرد و افزود: انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بخشی از مشکلات آب استان را حل خواهد کرد.

حجت الاسلام نوری در خصوص عفاف و حجاب نیز بیان داشت: هم موضوع کاهش آب و هم عفاف و حجاب بسیار مهم هستند و ایجاد رضایتمندی مردم می‌تواند به پیشبرد اهداف فعالیت‌های فرهنگی در این خصوص کمک کند لذا مسئولین برای جلب رضایتمندی مردم باید شبانه روزی کار کنند.

وی فرصت محرم و صفر را برای انجام فعالیت‌های مذهبی بی نظیر دانست و گفت: همیشه لازم نیست با افراد مقابله شود اما با افکار و اندیشه‌های انحرافی آنها باید برخورد صحیح فرهنگی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از دانشگاه‌ها نیز خواست تا بر بخش‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب نظارت صحیح داشته باشند و خاطرنشان کرد: برای تأمین خوابگاه‌های دانشجویی نیز باید مساعدت و تلاش شود.

کد خبر 5837003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha