اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بارش بیش از ۱۰۰ میلی متر در انتظار ایلام

مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام گفت: سامانه بارشی که از شب گذشته وارد استان شده تا بامداد فردا ادامه خواهد داشت به طوری که میزان بارش های پیش رو بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیمتر خواهد بود.

بارش بیش از ۱۰۰ میلی متر در انتظار ایلام

مجید بیگلریان مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان ایلام ظهر امروز درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به شروع بارش ها از شب گذشته در آسمان استان و پشت سر گذاشتن  وضعیت نارنجی، از بعد از ظهر امروز وارد وضعیت قرمز خواهیم شد.

وی افزود: این بارش ها تا ساعات ابتدایی بامداد فردا ادامه خواهد داشت به طوری که با توجه به اعلام سازمان هواشناسی میزان بارش های پیش رو بین ۱۲۰تا ۱۵۰ میلیمتر خواهد بود.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان ایلام ادامه داد: همه  اکیپ های مدیریت بحران و دستگاه های خدمات رسان در آماده باش کامل قرارر دارند و تمامی مرخصی های گرفته شده در این دستگاه ها لغو شده است.

بیگلریان با اشاره به اینکه جهت تصریح در روند افرایش ریزش برداری های احتمالی دو‌دستگاه لودر از استانهای همجوار به خدمت گرفته شده است گفت: در این رابطه با استناد به ماده ۱۸ قانون مدیریت بحران در صورت نیاز  تمام پیمانکاران بخش خصوصی جهت کمک در مواقع بحرانی  به خدمت گرفته خواهند شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام در پایان خاطر نشان کرد: از عموم مردم عزیز هم استانی  تقاضامندیم طی امروز، امشب و فردا از رفت آمد های غیر ضروری به مناطق پر خطر جدا خودداری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول