۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۲

خطیب نماز عید قربان بوشهر:

راه نجات و موفقیت انسان استفاده از آموزه‌های ائمه اطهار است

راه نجات و موفقیت انسان استفاده از آموزه‌های ائمه اطهار است

بوشهر- خطیب نماز عید قربان بوشهر گفت: راه نجات و موفقیت انسان در همه سطوح، استفاده از آموزه‌های ائمه اطهار علیه‌السلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز عید قربان در بوشهر اظهار داشت: راه نجات برای دوری از شیطان و رسیدن به سعادت و کمال داشتن قلب سلیم و حرکت به سمت فرمان الهی است.

وی تصریح کرد: حضرت امام حسین علیه‌السلام به همراه یاران خود در سنین مختلف شش تا ۳۴ سالگی در روز عرفه حج را رها و به طرف صحرای کربلا حرکت کرد تا با دشمنان دین اسلام بر اساس فرمان الهی مبارزه کند.

خطیب نماز عید قربان بوشهر یکی از ویژگی‌های نیکوکاران را ایثارگری در راستای فرمان الهی اعلام و بیان کرد: انسان اهل احسان و نیکوکاری بر اساس فرمان الهی و آموزه‌های ائمه طهارت علیه‌السلام حرکت و فعالیت می‌کند.

وی با گرامیداشت شهدای ۷ تیر از جمله شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۲ شهید نماینده استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی شهیدان میر بهزاد شهریاری و عباس حیدری به دهه امامت و ولایت پرداخت و با تبریک این ایام خاطرنشان کرد: دهه امامت و ولایت از ایام مهم مسلمانان محسوب می‌شود.

مصلح تصریح کرد: در این ایام عید غدیر خم وجود دارد و برگزاری باشکوه ایام دهه امامت ولایت با مشارکت نهادهای فرهنگی، هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد یک ضرورت است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارکنان قوه قضائیه تصریح کرد: ملاک ارزیابی عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی از جمله قوه قضائیه خروجی و تأثیرگذاری کار در جامعه است.

امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: راه نجات و موفقیت انسان در همه سطوح، استفاده از آموزه‌های ائمه طهارت علیه‌السلام و گوش به فرمان ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است.

کد خبر 5823045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha