نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 19:02

امیدیان: تراکتور از نظر وقت‌کشی تیم برتر زمین بود/ اشتباه کردم، بازی سختی برای داور بود

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان ما از نظر فوتبالی مقابل تراکتور خیلی خوب بازی کردند و حریف‌مان از نظر وقت‌کشی تیم برتر زمین بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلال امیدیان پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که بازی بسیار خوبی از جانب پیکان انجام شد و تیم تراکتور هم خیلی وقت‌کشی کرد. جوانان ما کاری کردند که بازیکنان گران‌قیمت تراکتور روی زمین افتاده بودند. من هرچه بازی را نگاه کردم بازیکنان این تیم روی زمین بودند. خوشحالم که بچه‌های ما اینقدر فشار آوردند که تراکتور با تمام هزینه‌هایی که انجام داده است به این شکل بازی کرد.

 

وی ادامه داد: من روز گذشته یک صحبتی کردم و گفتم خیالم راحت است که بازی سختی برای داور نخواهد بود، ولی اشتباه کردم و بازی سختی برای داور این بازی بود، چون حدود 100 روز بود که قضاوتی انجام نداده بود. همان موقع که ما خیلی فشار آوردیم روی یک اشتباهی که جلوی چشم داور بود، با قدرت و جرأت گفت که هند نبود، ولی ما بعد از بازی با چند نفر صحبت کردیم و نظر خواستیم و همه گفتند که هند بود و روی همان توپ تراکتور به گل برتری رسید.

مربی تیم فوتبال پیکان افزود: شنیدم آنها گفته‌اند که ‌تیم برتر زمین بودند، بله تراکتور از نظر وقت‌کشی تیم برتر زمین بود و از نظر فوتبالی بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند. امیدوارم این اشتباهات داوری و بدشانسی‌ها یک جایی برای ما تمام شود، ما در حدی که بازی را ببریم موقعیت گل داشتیم، در این دو ماه خیلی زحمت کشیدیم و امیدوارم در ادامه مسابقات اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 923103

مهمترین اخبار ایران و جهان: