نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 17:47

حسین‌خانی: تقسیم امتیاز بین ما و تراکتور عادلانه بود/ در زدن ضربات آخر موفق نبودیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان اعتقاد دارد، تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای تقابل این تیم با تراکتور تبریز بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزاد حسین‌خانی پس از تساوی بدون گل مس کرمان مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. می‌دانستیم با تیم خوب و مربی بابرنامه‌ای بازی داریم. نقاط قوت و ضعف تراکتوری‌ها را می‌دانستیم و فضاهای ضربه زدن آنها را بستیم. ‌در فاز دفاعی روز خیلی خوبی را سپری کردیم. متأسفانه در بخش تاکتیکی حمله از اندک موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم.  بازی بیشتر در وسط زمین در جریان بود و ما شاهد فوتبالی بودیم که موقعیت زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد، در مجموع با توجه به شکل بازی تقسیم امتیازات عادلانه بود. ما بیشتر دنبال استفاده از فضای پشت مدافعان تراکتور بودیم، ولی در زدن ضربات آخر موفق نبودیم.

 

وی درباره اینکه برخی از بازیکنانش روی زمین می‌افتادند و وقت‌کشی می‌کردند، گفت: من چیزی در این خصوص یادم نمی‌آید و فکر نمی‌کنم که بازیکنانم روی زمین افتاده باشند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این پرسش که برنامه‌تان برای بازی بعدی مقابل ملوان چیست، تأکید کرد:‌ این بازی برای ما تمام شد و باید خوب ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم تا امتیاز کامل بازی خانگی‌مان را کسب کنیم.

حسین‌خانی در واکنش به این موضوع که خط هافبک تیمش مقابل تراکتور از کار افتاده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به پرسی که تیم تراکتور از جلو انجام می‌داد مجبور بودیم که دست از بازی‌سازی از عقب زمین خودمان برداریم و دل به توپ‌های سوم ببندیم و بچه‌های ما در این کار خوب عمل کردند. فشار از جلوی تراکتور باعث شد که بازیسازی ما خوب شکل نگیرد.

وی در پایان با اشاره به غیبت تماشاگران اظهار داشت: استان کرمان هیچ نقشی در این مسئله نداشت و به مسئولان شهر تبریز ربط داشت. ما از حضور تماشاگران چه داخل خانه و چه خارج از خانه استقبال می‌کنیم، چون حضور هواداران باعث گرم شدن بازی‌ها می‌شود. امیدوارم مسئولان ما تدابیری در نظر بگیرند که در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور تماشاگران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 933347

مهمترین اخبار ایران و جهان: