نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 13:20

جهاد تبیین پادزهر سیاست‌های شیطنت‌آمیز دشمنان است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جهاد تبیین یعنی بیان حقایق از دل واقعیت‌ها؛ جهاد تبیین پادزهر سیاست‌های شیطنت‌آمیز دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی امروز در جمع اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان مرکزی با اشاره به جنگ شناختی دشمنان اظهار کرد: اساتید دانشگاه افسران جنگ نرم هستند، یکی از رسالت‌های مهم آنها این است که جوانان را با سیاست‌های دشمن در عملیات روانی و جنگ ادراکی آشنا کنند.

وی افزود: جوانان و دانشجویان ما باید با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و جنبه‌های مختلف استقلال و اقتدار کشور آشنا شوند و اساتید در این راستا نقش بسزایی دارند؛ مقام معظم رهبری بارها این موضوع را با عنوان جهاد تبیین یاد می‌کنند که پادزهر سیاست‌های شیطنت‌آمیز دشمنان است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول عمر خود بارها اقتدار و هیمنه پوشالی دشمنان را شکست داده است؛ ایران اسلامی امروز در عرصه‌های بین‌الملل به عنوان بازیگر فعال شناخته شده و دشمن از موضوع به‌شدت عصبانی است.

کریمی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان کشور جنگ تجزیه‌طلبی، هشت سال جنگ تحمیلی را راه انداختند و در آن ناکام ماندند، آنها جنگ‌های سخت و امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، جنگ ترکیبی و... را برای به زانو درآوردن ملت ایران آغاز کردند اما همواره با شکست مواجه بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند تا با جنگ شناختی و ترکیبی و استفاده از فضای مجازی دستاوردها را وارونه جلوه دهند و یأس و ناامیدی را پمپاژ کنند اضافه کرد: مهمترین اهداف دشمن ضربه زدن به اقتدار کشور، جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی و متوقف کردن پیشرفت کشور است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه اساتید دانشگاه باید شکوه تمدن اسلامی را برای جوانان تبیین کنند ادامه داد: جهاد تبیین یعنی بیان حقایق از دل واقعیت‌ها؛ از رسالت‌های اساتید در میدان مقدس جهاد تبیین، ارائه الگوهای موفق و ترسیم آینده درخشان مبتنی بر واقعیت‌های علمی کشور است.

کریمی قرارگاهی عمل کردن در میدان جهاد تبیین را از ضرورت‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید الگوی دفاع مقدس را همواره مورد توجه قرار دهیم، اردوهای راهیان نور که قرارگاه و دانشگاه بزرگ جهاد تبیین و یک جریان عظیم فرهنگی و تربیتی است، بهترین روش بهره‌گیری از گنجینه دفاع مقدس می‌باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1048047

مهمترین اخبار ایران و جهان: