نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 16:20

امنیت محصول مجاهدت سربازان گمنام است/ آمادگی برای میزبانی از گردشگران جدی گرفته شود

امام جمعه بندرعباس گفت: امنیت محصول مجاهدت سربازان و پاسداران گمنام است که جان خویش را فدای آسایش مردم می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: امنیت اتفاقی نیست و محصوب مجاهدت فراوانی است که جان‌ها نثار آن شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای وزارت اطلاعات در کشور و استان در واقع قهرمانان بی‌نام و نشانی هستند که در اوج گمنامی با جانشفانی‌ها و گذشتن از جان و مال خود امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورند، افزود: اقتدار کشور در سایه همکاری مردم با نهادها و دستگاه‌های امنیتی خلق می‌شود و صیانت از آن نیز در گروی همین همدلی و همکاری است.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: امام زمان(عج) مکمل همه انبیا و اولیاست و ما باید شب نیمه شعبان که لیله قدر است را ا احیا بگیریم و به راز و نیاز با خدای متعال بپردازیم و از برکات و عنایات خاص اهل بیت(ع) در این شب استفاده کنیم.

وی گفت: هرمزگان یکی از استان‌های گردشگر پذیر کشور است و ضروری است تا مسئولان با جدیت نسبت به آمادگی زیرساخت‌ها برای میزبانی از مسافران اقدام کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده از مردم نیز خواست تا با قرار دادن منازل خود برای اسکان میهمانان نوروزی در فرهنگ سازی برای این منظور اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070303

مهمترین اخبار ایران و جهان: