نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:06

جلوه حضور مردم داراب در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

مردم انقلابی داراب، هم‌صدا و همراه با سایر نقاط استان فارس، امروز گرد هم جمع شدند و در خیابان‌های این شهر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند تا بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی و ولی فقیه نمایان کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم یک‌صدا و همدل، با باورهایی که منبعث از نهضت امام خمینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، سالروز پیروزی حق علیه باطل را پاس داشتند.  

مردم شهرستان داراب، دیار امام حسن مجتبی(ع) نیز همچون دیگر نقاط استان فارس صبح امروز به خیایان آمدند، مسیر میدان انقلاب تا مصلی نماز جمعه این شهر را پیمودند و در این مسیر که افراد مختلف از هر قشر، صنف و رده سنی حضور داشتند،  با بصیرتی قاطعانه شعارهای استکبارستیزی را سر دادند.

امسال اما این شعارها قدری باصلابت‌تر و مطمئن‌تر فضا را در هم می‌شکست، چرا که پس از سپری شدن چند ماه پرتلاطم و تلاش مذبوحانه براندازان برای خدشه‌دار کردن نظام، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی همچنان با اقتدار و با پشتوانه مردم به مسیر خود ادامه می‌دهد.

آحاد مردم همچون قطره‌هایی که به دریا متصل می‌شوند در سالروز پیروزی انقلاب، موجی خروشان ساختند تا همچون سالهای گذشته این تصویر در قاب تاریخ ثبت شود که در هر شرایطی، این ملت شریف حامی نظام و ارزشهای انقلاب هستند.

 در پایان مراسم راهپیمایی و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد.

پایان پیام/ن

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033047

مهمترین اخبار ایران و جهان: