نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 10:57

هدف دشمن شکستن حس امنیت در کشور است

امام جمعه رودان گفت: دشمن با ایجاد مسمومیت در بین دانش آموزان بدنبال شکستن حس امنیت در کشور و ایجاد دلهره در دل خانواده ها است.

حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هدف از جنایات و اغتشاشات دشمن در چند ماهه اخیر، ناامن ساختن ایران اسلامی برای جلوگیری از رشد منطقه ای ایران و ممانعت از همکاری های بین المللی گسترده ای است که در ماههای اخیر برای آن برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در مورد ایجاد دلهره در میان دانش آموزان دختر در مدارس نیز نقشه شومی را برای نگران کردن خانواده ها در نظر گرفته بودند و همه اینها در راستای شکستن حس امنیت در کشور است که دانش آموزان، مردم و خانواده حس امنیت نداشته باشند.

امام جمعه رودان با بیان این که دومین هدف دشمن، تعطیلی مدارس و جلوگیری از رشد فکری و علمی دختران کشور است، خاطرنشان کرد: آنها بدنبال انتقام جمهوری اسلامی از دختران آن هستند و بدنبال تخریب چهره دین و روحانیت و شهر قم هستند، اگر در بحث کرونا هم توجه کردید  آنها قم را موجب شیوع کرونا در کشور معرفی کردند و حالا هم  دینداران و روحانیون را تشبیه به طالبان می کنند.

حجت الاسلام دری بر ضرورت توجه به اقتصاد ملی و تقویت ارزش پول ملی تأکید و افزود: دوری از اقتصاد تک محصولی و تقویت تولید داخلی دو راهکار اساسی برای افزایش ارزش پول ملی است که رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید داشته اند و در سیاست های پولی و بانکی نیز باید تجدید نظر اساسی صورت گیرد و بانک ها به عنوان بخش مهمی از اقتصاد کشور در خدمت اقتصاد ملی و مردم باشند و دست از دلالی گری بردارند.

وی اقتدار کنونی نظامی کشورمان را نیز مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: به برکت تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و درک بالا و ایمان راسخ فرزندان ملت ایران در قوای مسلح کشورمان، در زمینه بازدارندگی نظامی در نقطه منحصربفردی قرار داریم و دشمنان جرات نگاه چپ به این سرزمین را ندارند چرا که می دانند اگر جسارتی کنند، دستشان در آستین قطع خواهد شد.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1085691

مهمترین اخبار ایران و جهان: