نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 16:30

دشمنان ایران مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند

کرج- امام جمعه کرج گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ایران مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: تمرکز دشمنان بر قدرت موشکی کشور ما به این دلیل است که به دنبال حذف جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه ملتی که ابزارهای دفاعی خود را تسلیم دشمن می‌کند تا شاید امتیاز بگیرد در واقع سند نابودی خود را امضا کرده است، افزود: ملت غیور انقلابی ایران یک گام از آرمان‌ها و اهداف استکبار ستیزی عقب نخواهند نشست.

امام جمعه کرج تصریح کرد: در تاریخ ملی شدن صنعت نفت نیز نکته‌ای عبرت‌آموز وجود دارد که باید به آن توجه کرد، در برهه‌ای اعتماد اشتباه دولت وقت به آمریکا بود که به کودتا علیه دولت مصدق منجر شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ایران مجبور به عقب نشینی شده‌اند، هرچند که چند برابر درآمدهای نفتی ایران هزینه پرداخت کرده است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت: استکبار با صرف این هزینه‌ها در تلاش است تا ایران را به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی برگرداند و محور مقاومت را بشکند که چیزی جز خفت برای خود نخریده است.

وی با اشاره به بازدید خود از پارک علم و فناوری استان البرز گفت: در این مجموعه دستاورهای خوبی حاصل شده که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

امام جمعه کرج اظهار کرد: برخی موضوع حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند که البته گروه‌های مختلف برای حمایت از رعایت این موضوع با طرح و شیوه‌های تبلیغی ورود کردند و هنوز باید این مسیر را ادامه داد و ابداع داشت.

وی با بیان اینکه از مسؤولان اصناف استان البرز انتظار بیشتری داریم، افزود: در بررسی‌هایی که در یک هفته انجام شده است کوتاهی‌هایی داریم و متولیان وظیفه اصلی خود را انجام نمی‌دهند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت: برای اجرای قانون و حکم خدا از هیچ چیزی غیر از خدا نباید ترسید؛ بر اساس قانون عمل کنید، با مردم کاری نداریم مگر قانون برای ما وظیفه‌ای انجام دهد.

وی تاکید کرد: مراکز فروش اصناف، بانک‌ها و مراکز دولتی موظف هستند به قانون تن دهند و به آ عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه دستگاه قضائی باید وارد عمل شود و برخی مواقع کم کاری از این دستگاه است، تصریح کرد: رهبر انقلاب دقیق و محکم از دستگاه قضائی خواستند برای این موضوع ورود کند؛ دستگاه قضائی باید با اقتدار وارد این قضیه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097803

مهمترین اخبار ایران و جهان: