نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:32

استاندار خراسان جنوبی: ۲۲ بهمن امسال شاهد سیل خروشان مردم در راهپیمایی خواهیم بود

استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال شاهد سیل خروشان مردمی در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود و دشمنان با این حضور بار دیگر مأیوس خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز با بیان این مطلب در جمع مردم روستای بورنگ ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: دشمن در 22 بهمن امسال مأیوس خواهد شد، چراکه سیل طوفنده مردم را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز قدرت سخت افزاری و نرم افزاری ایران اسلامی هر دو قوی است و دشمنان این قدرت نرم افزاری را ندارند، گفت: امروز در حوزه قدرت سخت افزاری ایران به حدی رسیده که هیچ ارتش خارجی نمی تواند آن را تهدید کند. 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قدرت نرم ایران اسلامی پشتوانه مردم در صحنه است، افزود: در هیچ جای دنیا جز ایران رئیس جمهور جرأت نمی کند به بین مردم برود این نشان از قدرت نرم ایران اسلامی و پشتیبانی مردم از نظام دولت شان دارد. 

قناعت با بیان اینکه تا زمانی که مردم پشتیبان نظام و انقلاب باشند دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد، گفت: دشمن تاکنون هر اقدامی از دستش برمی آمد برای براندازی نظام اسلامی انجام داد اما نتوانست کاری بکند.

وی با بیان اینکه مردم فردا در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که محکم پای کار انقلاب هستند، گفت: مردم ایران اسلامی فردا با آرمان های امام و شهدا و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد. 

به گفته وی؛ پروژه های خیلی خوبی در یکسال اخیر در استان اجرایی شده که از جمله آن می توان به احداث 95کیلومتر راه روستایی اشاره کرد که این حجم کار کم سابقه است. 

وی افزود: با محوریت وحدت و همدلی می‌توان گام های بزرگتری برداشت و چرخ های توسعه شتاب بهتری خواهد گرفت.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031647

مهمترین اخبار ایران و جهان: