نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 09:48

دربی ۱۰۱ حساس‌ترین دربی است/ پرسپولیس از مهاجمان استقلال می‌ترسد

کارشناس فوتبال گفت: این دربی حساس‌ترین دربی در طول سال‌های گذشته است و هر دو تیم به دنبال برد هستند.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فینال جام حذفی که دربی ۱۰۱ نیز هست گفت: این دربی حساس‌ترین دربی در طول سال‌های گذشته است. هر دو تیم به دنبال برد هستند و باید با پیروزی در این دیدار به قهرمانی برسند.

وی ادامه داد: بهتر بود برای این دیدار یک داور خارجی آورده می‌شد تا عدالت رعایت شود اما چنین نشد، ولی باید امیدوار بود که قاضی میدان عادلانه سوت بزند.

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی اش از استقلال تصریح کرد: آبی‌ها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتند و حالا با روحیه خوب آماده این دیدار حساس هستند.‬ استقلال در تمام خطوط عالی است، اما خط حمله‏ با بودن محبی و قایدی خیلی خطرناک شده و پرسپولیس از این خط حمله می ترسد. در سایر خطوط هم استقلال عملکرد خوبی داشته و در مجموع استقلال آماده یک بازی خوب است.

وی در خصوص تمدید قرارداد با ساپینتو اظهار کرد: همه هواداران، بازیکنان و پیشکسوتان خواستار ماندن ساپینتو هستند. بنابراین مسئولان استقلال باید تکلیف ساپینتو را مشخص کنند.

نوری در مورد نقش تعیین کننده گلرها گفت: نقش این دو کاملاً روشن است. هر دو آماده هستند و می‌توانند تیمشان را هدایت کنند و باید امیدوار باشیم که یک روز خوب را از حسینی شاهد باشیم.

کارشناس فوتبال در خصوص راز موفقیت در دربی افزود: آرامش، تمرکز، دوری از حواشی و نداشتن اشتباهات زیاد راز پیروزی در این دیدار خواهد بود. ضمن اینکه هواداران هم با حمایتشان نقش پررنگی دارند.

وی در پایان و در خصوص پیش بینی نتیجه این دیدار گفت: این دیدار باید یک برنده داشته باشد و هر تیمی که با قدرت به میدان بیاید تمرکزش بر روی بازی باشد و از موقعیت‌ها استفاده کند برنده از زمین خارج خواهد شد و جام را بالای سر خواهد برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1251503

مهمترین اخبار ایران و جهان: