نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 13:22

ثبت بیش از 17 هزار تراکنش طرح کالا برگ الگترونیک در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه ۱۳ خرداد ، تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۰ تراکنش در پایانه فروشگاه‌های فعال در این طرح انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان، حسینعلی خواجه مظفری در بازدید میدانی از روند اجرای طرح سراسری کالابرگ الکترونیکی در گلستان و جلسات توجیهی این طرح با مدیران شهرستانی و فرمانداران استان گفت: میانگین استانی جمعیت مشمول این طرح نزدیک به ۴۰ درصد است.

وی افزود: بیشترین جمعیت مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی با ۶۷ درصد مربوط به شهرستان مراوه‌تپه و کمترین جمعیت مشمول این طرح با ۳۲ درصد به مرکز استان اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه ۱۳ خرداد ، تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۰ تراکنش در پایانه فروشگاه‌های فعال در این طرح انجام شده است.

خواجه‌مظفری بیان کرد: تا کنون یک هزار و ۶۰۰ فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند و ۵۰۰ فروشگاه دیگر هم ثبت نام کرده‌اند و در انتظار اتصال به سامانه‌های این طرح هستند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: فروشگاه‌هایی که متقاضی مشارکت در طرح کالابرگ الکترونیکی هستند می‌توانند برنامه «شما» را بر روی تلفن همراه نصب و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.

خواجه‌مظفری تاکید کرد: استفاده از مزایای این طرح کاملا به صورت اختیاری است و دهک‌های اول تا سوم  نهادهای کمیته امداد و بهزیستی با استفاده از طرح کالابرگ، شامل ٢٠ درصد افزایش یارانه خواهند شد. 

وی گفت: با بازدیدهای میدانی که توسط کارشناسان این اداره کل در سطح استان انجام شده است، تاکنون اجرای طرح سراسری کالابرگ الکترونیکی در استان گلستان روند مناسب و قابل قبولی را طی می‌کند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261047

مهمترین اخبار ایران و جهان: