نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 12:41

نیازمند تقویت بیشتر محتوای جبهه رسانه‌ای هستیم

گرگان - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در شرایط فعلی باید از اتفاقات رخ داده درس بگیریم و جبهه فکری، محتوایی و رسانه‌ای را برای برخورد با رسانه‌های معاند قوی‌تر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری مهر استان، که با حضور مدیر عامل خبرگزاری مهر برگزار شد، اظهار کرد: تجربیات سال گذشته در عرصه رسانه نشان داده است که دشمن در زمینه انتشار اخبار شبه انگیز برنامه ریزی سنگینی کرده است و ما نیز موظفیم اقدامات فعالانه‌ای را در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری و انتشار اخبار انجام دهیم.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به همراه خبرگزاری مهر به دنبال این است که در عرصه تولید اندیشه و خبر به کنشگران و دلسوزان جامعه توجه کند و حضور آن‌ها را در فضای مجازی برای خنثی کردن اهداف شوم دشمنان ملموس‌تر کنند.

گرزین گفت: تبدیل شدن خبرگزاری مهر به یک خبرگزاری پر قدرت با تجهیز به سلاح کار خبری حرفه‌ای در کنار دیگر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خبری کشور به نفع مردم و انقلاب است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات محمد چراغعلی به عنوان مدیر سابق خبرگزاری تقدیر و احسان ملک شاهکویی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1270591

مهمترین اخبار ایران و جهان: