نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 09:06

آغاز طرح تشدید نظارت بر نانوایی‌های گلستان با محوریت صمت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با دستور استاندار گلستان نظارت بر نانوایی‌های گلستان به این اداره‌کل واگذار شد و متاسفانه عملکرد خبازی‌های گلستان چندان مطلوب نیست و نان با کیفیت تحویل مردم نمی‌شود.

درویش‌علی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با دستور صریح استاندار گلستان و به منظور وحدت رویه دستگاه‌های اجرایی ناظر ، نظارت بر نانوایی‌های استان گلستان با محوریت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد خبازان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای دولت برخوردار است و از خبازی‌های استان گلستان نیز توقع داریم با توجه به کیفیت مطلوب گندم استان گلستان، آرد با کیفیت تحویل مردم شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر عملکرد خبازی‌های استان چندان مطلوب نیست و علاوه بر این که نان با کیفیت تحویل مردم استان نمی شود، صف‌های نانوایی‌ها نیز شلوغ است.

حسن زاده اضافه کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و با تشکیل دبیرخانه هماهنگی نظارت بر خبازی‌های استان، حضور گشت‌های نظارتی و نظارت بر نانوایی‌ها افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد:  طی یک هفته گذشته بیش از ۶۷۰ مورد بازرسی از خبازی‌ها در سطح استان انجام شده که منجر به تشکیل ۹۲ فقره پرونده برای خبازی‌های متخلف شده که برای صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

حسن‌زاده تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه تخلف واحدهای صنفی استان بویژه خبازی‌ها را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اعلام نمایند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1269847

مهمترین اخبار ایران و جهان: