نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 17:02

مسئولان فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دست ندهند

دامغان- امام جمعه دامغان با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، گفت: مسئولان فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام (ره) ضمن بیان اینکه مردم با حضور خودجوش در آئین‌های جشن انقلاب به وظیفه انقلابی عمل کرده و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ بد خواهان نظام کشیدند، تاکید کرد: حضور مردم در مناسبت‌های ملی همچون جشن‌های انقلاب نشان داد که مردم به انقلاب اسلامی ایران و نظام خود وفا دارند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن رویداد مهم و اساسی برای ملت ایران است، گفت: مردم بار دیگر در این مراسم حضور چشمگیری خواهند داشت.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب است، گفت: یکی از خدمات نظام به مردم بیان دستاوردهای آن است که دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند خدمات ارائه شده به مردم در بخش‌های مختلف بازگو کنند.

رستمیان افزود: افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی و پنج کیلوواتی خانگی روز گذشته با حضور وزیر نیرو یکی از خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که دولت با تأمین زمین و پرداخت تسهیلات در این موضوع مهم نقش مهم و تأثیر گذار داشت.

وی در ادامه از اعتکاف به عنوان بستر معنوی در نظام دینی یاد کرد و گفت: مؤمنان خودشان را مهمان خانه خدا کرده و از این فضیلت با ارزش دینی و معنوی به عنوان توشه و ذخیره آخرت استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1017147

مهمترین اخبار ایران و جهان: