نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 14:54

دشمن با تحریف واقعیت سعی دارد دستاوردهای انقلاب را کوچک قلمداد کند

امام جمعه کرج با بیان اینکه در تبیین دستاوردهای انقلاب بای به شاخصه‌های اصلی همچون اهداف و چالش‌های سرراه بپردازیم، اضافه کرد: توجه داشته باشیم دشمن سعی دارد نقاط استقلال و قوت ما را ضعیف نشان بدهند تا روحیه ها را خراب بکنند، یکی از بزرگترین تحریف‌های انقلاب این است که دستاوردها را کوچک قلمداد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب باید تبیین شود، گفت: اعلام دستاوردهای انقلاب نیازمند زمان است، اما علاقمندان می‌توانند با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب به بخشی از این دستاوردها آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به زیبایی دستاوردهای انقلاب شمارش شده است، اظهار کرد: اجتماعی، سیاسی، دفاعی، فرهنگی و... همه و همه در چهار دهه گذشته دستخوش پیشرفت و توسعه شده اند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در تبیین دستاوردهای انقلاب بای به شاخصه‌های اصلی همچون اهداف و چالش‌های سرراه بپردازیم، اضافه کرد: توجه داشته باشیم دشمن سعی دارد نقاط استقلال و قوت ما را ضعیف نشان بدهند تا روحیه ها را خراب بکنند، یکی از بزرگترین تحریف‌های انقلاب این است که دستاوردها را کوچک قلمداد کنند.

این مقام مسؤول یادآور شد: دستاوردهای انقلاب یکسان نبوده است و دستاوردهای مختلفی داشته باشیم، فلذا باید با جهاد تبیین ایجاد شبهات از سوی دشمنان را خنثی کرد.

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه آینده انقلاب، بنا به فرامین مقام معظم رهبری و به برکت اسلام، بسیار روشن و درخشانی خواهد بود.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه طی چند دهه گذشته تا به امروز، ضمن نگاه اجمالی به دستاوردهای انقلاب و شرایط جامعه به آینده روشن انقلاب امیدوارتر خواهیم شد، بیان کرد: البته ضروری است موقعیت‌های که در کشور وجود دارد را جدی بگیریم و از آن ظرفیت‌ها فارغ از شعار بکارگیری کنیم. شعارهای جهانی انقلاب باید حفظ شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه ظرفیت مدیریت جهادی با حفظ و نگاه انقلابی قابل استفاده است، تصریح کرد: ظرفیت نیروی انسانی مستعد، متعهد و مومنی، ظرفیت توجه به اتفاقات گذشته و داشتن گام‌های موثر در آینده و ... باید مدنظر قرار بگیرد.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی هم که مدام سر راه ما سنگ می‌اندازد باید بدانند که مردم ما هر هفته جمعه‌ها با فریاد مرگ بر آمریکا راه و مسیر خود را نشان می‌دهند.

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگری با بیان اینکه باید طبق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه جوانی جمعیت و فرزند آوری برنامه‌ریزی داشته باشیم، تصریح کرد: جبهه دیگری که در جنگ ترکیبی با آن سرو کار داریم همین مسئله است. 

حسینی همدانی با بیان اینکه دشمن از اینکه ترکیب جمعیتی در کشور ما به هم بخورد استقبال خواهد کرد و تمام ظرفیت‌های تهاجم فرهنگی را در این زمینه به کار گرفته است، ادامه داد: خانواده‌ها با توجیهات غلطی که نمی‌توانند در روز قیامت مقابل پروردگار پاسخگو باشند جلوی جوانی جمعیت را نگیرند.

خطیب نماز جمعه کرج با طرح این سوال که چرا باید زوج جوان تحت تاثیر فضای پیرامون از فرزندآوری ممانعت به عمل بیاورند، گفت: هرکاری مسؤولیت و سختی خودش را دارد اما نباید شانه خالی کرد؛ جهاد به همین معنی است. 

وی اضافه کرد: باید بدانیم که توطئه بزرگی با بی توجهی مردم در حال رقم خوردن است و دود آن به چشم همه خواهد رفت؛ در زمینه اقتصاد هم مقام معظم رهبری بیانات بسیاری داشتند، گروهی که باید کار انجام می‌دادند ندانند، حالا همه ضرر کرده‌ایم؛ در مسئله جهاد فرزندآوری و جهاد تبیین هم اگر اقدامی عاجل نشود همین سرنوشت گریبان گیر ما خواهد بود.

حسینی همدانی با بیان اینکه چندین میلیون نابارور در کشور داریم، اضافه کرد: دستگاه‌های ذیربط باید دست به دست هم بدهند تا با رفع مشکل این قشر نسل جدید به دنیا بیایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016891

مهمترین اخبار ایران و جهان: