نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:09

اعزام ۱۲۰ دانش آموز کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از اعزام ۱۲۰ دانش آموز کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور در بهمن ماه خبر داد.

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعزام تیم‌های ورزشی دانش آموزی به مسابقات کشوری، اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر و سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر از ۹ بهمن در حال برگزاری است.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در سطح کشوری به میزبانی استان‌های هرمزگان، فارس و خوزستان برگزار خواهد شد که ۱۲۰ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه دوم از استان کرمانشاه در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و دوو میدانی حضور پیدا خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی استان و تشکیل اردوهای آمادگی کاروان‌های ورزشی دانش آموزان راهی مسابقات شدند.

محمدی با تاکید بر موفقیت دانش آموزان اعزامی در مسابقات دانش آموزی در سطح کشوری، گفت: در این مسابقات مدال نقره در ماده پرتاب نیزه، مدال برنز در دو و دو ۳۰۰ متر با مانع، مدال نقره در ماده پرش سه گام و مدال برنز در ماده پرش ارتفاع توسط دانش آموزان استان کرمانشاه به دست آمده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016591

مهمترین اخبار ایران و جهان: