نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 18:31

تعامل آموزش و پرورش و شهرداری مشکلات را برطرف می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اشتراکات و مشابهات آموزش و پرورش و شهرداری گفت: تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و شهرداری بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان عصر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری زنجان ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در قبال اموزش و پرورش و مدارس اظهار کرد: از مدت‌ها پیش برگزاری یک نشست مشترک با شهرداری و بررسی فاکتورهای همکاری احساس می‌شد که خوشبختانه این موضوع محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه هدف همه مسئولان در مسئولیت‌های مختلف پیگیری امورات مردم و خدمت به آنهاست، افزود: امیدواریم با تعاملات مشترک با شهرداری این موضوع بیش از پیش محقق شود.
اسماعیلی با اشاره به مشترکات و مشابهات آموزش و پرورش و شهرداری زنجان بیان کرد: همکاری‌ها به ویژه در حوزه ساخت و ساز مدارس با شهرداری مورد تاکید است.
وی با اشاره به گستردگی امورات مربوط به آموزش و پرورش و برخی از محدودیت های این ارگان گفت: قطعا اگر تعامل و هماهنگی سازنده بین شهرداری و آموزش و پرورش حاکم باشد بسیاری از مسائل حل خواهد شد.
وی با درخواست از شهرداری برای تسهیل در امور آموزش و پرورش استان افزود: همین همکاری و تسهیل گیری زمینه خوبی در تربیت و رشد دانش آموزان فراهم خواهد ساخت.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 991247

مهمترین اخبار ایران و جهان: